Siden det indledende møde med Clair Copenhagen har målet altid været at få udarbejdet en brugervenlig hjemmeside, som var utrolig konverteringsvenlig. På den måde kan kunden nemt navigere rundt på hjemmesiden og finde de rette informationer. Det har efterfølgende også vist sig, at konverteringsraten er steget markant.
Derudover havde Clair Copenhagen et ønske om at skille sig ud fra de mange konkurrenter, der er i skønhedsbranchen. Derfor har vi hos Clay Digital haft fokus på, at designet skulle være unikt og eksklusivt, så det matchede Clair Copenhagens Brand.
Der var flere faktorer som skulle sikre os succes på de forskellige marketingaktiviteter, her er de mest væsentlige:
For det første foretog vi en grundig undersøgelse og analyse af klinikkens målgruppe for at opnå en dyb forståelse af deres demografi, interesser og adfærd. Dette gjorde det muligt for os at skabe målrettede og relevante annonceringskampagner, som resonerede med klinikkens potentielle kunder.
For det andet anvendte vi effektive annonceformater og budskaber, som formidlede klinikkens unikke værditilbud og fremhævede fordelene ved deres services. Vi anvendte også overbevisende handlingsopfordringer, som opfordrede potentielle kunder til at tage handling, såsom at booke en aftale eller besøge klinikkens hjemmeside.